2005-04-26

vertrek

Zo vroeg vertrekken is niet echt leuk, maar gelukkig hoefde ik niet per trein, maar bracht m'n moeder me naar Schiphol. Daar bleek er wat mis te zijn met de boeking, en moest dat eerst gecorrigeerd worden. Ik kreeg wel een rare instaptijd in Frankfurt door, maar ik kon daar uitleg krijgen. Als je in het Schengen-gebied blijft, kom je niet langs de FT-stand... en 737s hebben weinig speelgoed.

In Frankfurt aangekomen, bleek dat ze me naar Toronto hadden omgeboekt; na enige corrigerende acties van de dame bij Lufthansa transfer balie kon ik me terug trekken in de business lounge. Deze was redelijk, en ik was in ieder geval voorzien van drank en eten. Daarna bleek wel dat m'n mijlen nog niet geboekt waren. De 747 had ook geen speelgoed, en ik was niet geïnteresseerd in de films.

In Vancouver aangekomen, en even laten nakijken dat ze me op de 16de verwachten. Daarna per bus en 'skytrain' naar het busstation en Victoria vertrokken. Gelukkig werkt m'n GSM hier helemaal niet; de mijne is (waarschijnlijk) dualband (900/1800 MHz) terwijl ze hier op de 1900 MHz zitten... geen telefoon totaan London

Geen opmerkingen:

Volgers