2010-07-03

Ben bezig met het totale verslag. Dat zou vandaag moeten verschijnen.

30 juni



Vroeg opgestaan. Vervolgens bij het uitchecken de jongedame achter de desk verbijsterd met mijn vermogen m'n naam in de locale manier te spellen. Na een wandeling naar het busstation direct doorverwezen naar de bus die op het punt stond te vertrekken. 't Was ongeveer het duisterste wat ik gezien heb. Op de luchthaven eerst mijn boarding pass laten afdrukken; dat was eenvoudig. De veiligheidscontrole minder, en ik raak minder en minder onder de indruk van de qualiteit. De vlucht was weer voornamelijk over wolken. Daarboven was het zonnig, maar je ziet niets van het landschap. Vervolgens land je op Schiphol, voortijdig, maar de taxirit naar de terminal was, in combinatie met wat volle transportbanden, voldoende om me de eerste en directe trein naar Den Haag te doen missen.

Geen opmerkingen:

Volgers