2014-10-17

Een

De gebruikelijke perikelen rond een vroege vlucht. Maar met mijn bagage geaccepteerd als hand bagage en met enige discussie of ik wel op tijd weg zou zijn uit Brazilië kwam ik met twee boarding passen aan bij de gate, en net op tijd. Had redelijk uitzicht van mijn plek,
. Van boven de Noordzee kun je boten, windmolens, en een olieboorplatform zien. Daarna was het totaan Chicago te bewolkt om veel te kunnen zien; zonlicht op witte wolken is fel.
In Chicago hadden we het reguliere circus met een verbetering, als je alleen handbagage had, was er een snellere immigratie. De rest, inclusief schoenen, was nog steeds aanwezig. Gratis internet was helaas afwezig. Wel waren er gratis terminals, zodat ik in ieder geval 't thuisfront kon laten weten waar ik was. De terminal lijkt meer op een shopping mall dan iets dat mensen vervoert... Zal wel commercieel verantwoord zijn, maar biedt weinig blikken op vliegtuigen.
Dan kun je in de volgende vlucht; vond het toestel beter, de maaltijd wat slechter, en had twee ontbijten nodig... Sao Paulo is wel groot, maar na wat strubbelingen had ik en geld en een bed in een hostel.

Geen opmerkingen:

Volgers