2014-10-27

Zeven

Na twee avonden de bevriende snackbar naast het hostel bezocht te hebben maar mijn heil elders gezocht; Mexicaans leek wel leuk, maar dat dachten de vliegen ook.
De volgende ochtend besteed aan het boeken van een ticket naar Sucre, het fotograferen van de vogels en me met de rest van de hostel verbazen over de Amerikaan die ons verblijdde met zijn pogingen het pand te betreden de avond tevoren. Bij het vertrek wou hij nog mijn email adres; eerst zien of hij daar kan vinden via mijn blog.
, .
Daarna, in de stromende regen naar het busstation annex treinstation, alhoewel met maar liefst 4 paar treinen per week, is dat misschien wel erg veel eer. De regen was prompt gestopt toen ik bij de bus was. Die hobbelt nu min of meer 2 km berg op, en doet daar de hele nacht over.
De volgende morgen kwamen we vroeger aan dan verwacht, en nadat ik een plattegrond had weten te scoren en een hostel had weten te vinden, eerst wat ontdooid (dit was nog koeler dan de bus van Sao Paulo naar Campo Grande), en daarna het centrum in...
, , , ,
, , en .

Geen opmerkingen:

Volgers