2014-11-20

Eenentwintig

Dan loop je vol goede moed, en sneller terug. Halverwege vertelt iemand je over de geringe helling die er is; vandaar dat het de ene kant uit een stuk makkelijker gaat... Beneden, bij Hydroelectrico een taxi gedeeld totaan Santa Teresa, een daar een tweede naar Santa Maria genomen. Vervolgens een busje naar Quilabamba, maar dat was geen succes; alle wegen leiden naar/via Cuzco. Daar dus terecht gekomen voor een nacht in een ietwat dure gribus. De volgende morgen de eerste bus gemist; leuk zo'n wereldpas maar niet elke geldautomaat met Maestro logo accepteert elke kaart met zo'n logo. De volgende bus ging en paar uur later, en ik had dus tijd om nog wat bij elkaar te sprokkelen zoals de laatste foto's met weer een inka god , en de trein die ze door Cuzco heen vervoeren . Dan word je in principe naar Ica vervoerd; geen idee of ze dat beseften, en me hebben proberen te wekken, of er pas in Lima achter kwamen. Eindresultaat... ik kon daar onderdak zoeken. , en weer een stad met een christus beeld. De volgende dag toen ik iets beter in elkaar stak, maar eens op pad. park hier, gebouw daar, paleis en kerk, , en nadat ik de rivier gevonden had, nog een beeld van christus , maar geen water in de rivier. Op de terugreis nog een ruïne van een pre-inka beschaving tegen gekomen; , , maar ik zag ook veel zand waaronder die nog begraven lag.

Geen opmerkingen:

Volgers