2018-12-20

Dag vierenzeventig

Na mijn eerste nacht in S0, maar eens de omgeving gaan verkennen; S1 is vlak bij, en per lokale bus te bereiken....
de poort in de mist,
de kathedraal in meer mist,
de enige moskee die ik zo gauw kon vinden,
het paleis "some assembly required".
Op de weg terug naar het centrum en een bus terug naar S0, kwam ik langs iemand die voor het kadaster hier werkt, en me een lift gaf, en op de koffie/thee node. Het gebouw past qua grootte bij dit gebied, en de gastvrijheid ook. De thee was lekker, en de gesprekken goed; ook even mijn Frans geöefend met een paar medewerksters die dat ook spraken.
Daarna nog wat meer van de stad gezien;
het nationale monument, en de shuka... een lokale open markt. Een nationaal gerecht is een soort pannenkoek met erg veel groene kruiden/groenten, die wel lekker is.

posted from Bloggeroid

Geen opmerkingen:

Volgers