2018-12-24

Dag achtenzeventig

Na een ontbijt naar het centrale busstation gegaan. Niet dat het zo centraal ligt, maar wel in de buurt van het centrum. Daar zijn er minibussen naar Tbilisi. Een van de laatste plekken genomen, en het spektakel rond een Chinese jongedame meegemaakt; zij wou direct naar Batumi, máár ze kreeg door dat dat er even niet in zat.
Vervolgens via Sevan naar het noordoosten van Armenië getrokken, met twee keer gas/LPG tanken. Dat gaat niet zo veilig als in Nederland

Alle passagiers moeten uit het voertuig, en niet in de buurt van de vulinstallatie komen. Vrachtwagens hebben vaak gewone gasflessen, en ik wil geloof ik niet weten op wat voor soort bom ik gereden heb. Bij de grens "vloog" ik bijna door alle controles; Nederlands paspoort en ....
Daarna was wel de WiFi weg; de sim kaart was Armeens, en in Georgië.... maar de man reed stug door, en we kwamen redelijk vroeg aan, alleen wel meer naar het zuiden dan ik gehoopt had. Enig wandelen later was ik wel bij een hostel.

posted from Bloggeroid

Geen opmerkingen:

Volgers