2018-11-09

Dag drieëndertig

De oplettende lezertjes die nu denken "máár wat is er gebeurt op dag tweeëndertig?". Eerst herstartte mijn mobiel, daarna herkende de mobiel de geheugenkaart niet meer. Daarna kon ik op zoek naar een nieuwe geheugenkaart. Die werkte ook niet. Ik kon wel de oude kaart wissen, dus weet mijn mobiel niets van voor gisteren. De niet-werkende nieuwe kaart weer weten te retourneren. En daarna weer wat op mijn mobiel weten te krijgen. Al met al, niet de beste dag.

Vandaag eerst iets te ver gelopen voor een park. Maar de universiteit is ook wel aan te zien
. Verder gelopen, straatje/pleintje hier
, copie van een 12de eeuws mozaïek daar
, nog maar eens wat bakstenen
, en nog ouder spul
tot de Romeinse tijd. Een moskee
. En toen kwam de citadel/het fort:
,
,
uitzicht op de baden,
,
muren,
kerkje en daar was ik ook, en
de tuin van de eerste republiek....

PS, het vrouwelijke beeld op "dag dertig" is dus de moeder van Georgië

posted from Bloggeroid

Geen opmerkingen:

Volgers