2018-11-18

Dag tweeënveertig

's ochtends wakker geworden in een triest Nabran. De plek zal erg mooi/leuk/gezellig/... zijn als de temperatuur minimaal 10 graden hoger ligt. Nu was het een questie van terug naar Khudat, en daar een bus naar een leukere plaats vinden.
Kreeg vrij snel een lift, scheelde wachten op de bus. Kwam daarmee snel in de buurt van het busstation. Uitgestapt en bedankt. Daarna wat gelopen op zoek naar fruit. Vond een zaakje, onderdeel van een supermarkt? Alleen is halve kilo uitleggen niet zo eenvoudig. Aan het einde van die exercitie wel bijna een kilo blauwe druiven en iets dat min of meer een halve kilo mandarijnen is.... voor de prijs die ik verwachtte.
Op het busstation vond ik een wachtkamer, een prijzentabel, een rooster, en een route kaart
. Daarmee bepaald dat Khusar de volgende stap was. Vanwege mijn niet zo lokale uiterlijk, en afmetingen, krijg ik vrij snel de plek naast de chauffeur. Daarop gezeten, werd ik keurig op het volgende busstation afgeleverd. Alleen is die plaats ook niet aan mij besteed....

Na enige navraag de bus naar Khuba gevonden, en met die vertrokken. De plaats bood iets meer beelden
,
,
, alsmede verdwenen of gesloten hostels. Er een gevonden naast het busstation, en na enige onderhandelingen een redelijke plek voor de nacht verkregen.

posted from Bloggeroid

Geen opmerkingen:

Volgers