2010-06-26

Tikkie terug dan maar...

even na middernacht geschoten
en dit zie je als je om middernacht (0:03) naar het noorden kijkt in Siglufjorder

26 juni



De nieuwe route tussen Siglufjorder en Olafsfjordur bleek nog niet open, dus moest ik enigszinds terug om de weg naar Olafsfjordur en Akureyri te kunnen nemen... Deze keer duurde het in ieder geval tot na de tunnel voordat ik werd opgepikt door een stel zwitsers in hun camper. Omdat ze die niet wilde beschadigen gingen zij terug via de westkant van het schiereiland tussen de fjorden. Nadat ik afgezet was bij de splitsing, ben ik de juiste weg opgelopen, en werd na enige tijd opgepikt door een stel chinezen die met een auto en een bestelbusje rond toerden. Dit bracht mij redelijk snel bij de jeugdherberg in Akureyri, waar de wifi uitstekend werkt, en m'n netbook had de code nog.

Geen opmerkingen:

Volgers